دانلود Civilization Beyond Earth – بازی تمدن مدرن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود Civilization Beyond Earth – بازی تمدن مدرن
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 521
نویسنده : آرش حسین زاده

 جدیدترین شماره از سری بازی های تمدن یا Civilization برای کامپیوتر است و در سال 2014 توسط 2K Games بر روی استیم عرضه شده است. پس از کسب رتبه اول فروش هفتگی و انتشار موفقی که بازی تمدن مدرن در این شبکه داشته، می توان نوید یک عنوان متفاوت از این مجموعه را به طرفداران داد. داستان به فضای بیکران کشیده شده و ماورای زمین زندگی می کنید.

دانلود Civilization Beyond Earth - بازی تمدن مدرن

PC | Reloaded Version

آینده نامعلومی برای بشریت در بازی Civilization Beyond Earth پیش بینی می شود و انسان هایی که از سیاره زمین به یک سیاره دیگر برای ادامه حیات سفر کرده اند، سرنوشت خوبی نخواهند داشت. دولت ها تلاش می کنند تا منابع و نیرو های لازم برای زندگی را فراهم سازند تا در دنیای مدرن به زندگی بپردازند و از خطرات احتمالی که ممکن است با آن ها دست و پنجه نرم کنند، در امان باشد. در این میان، هدایت یکی از این سرزمین ها بر عهده شماست.

 

روبات ها و موجودات دستساز انسان، اکثریت کارهای روزمره و البته نظامی را به انجام می رسانند و هیچ گونه چشم داشتی از انسان ها ندارند. به نوعی در Civilization Beyond Earth بشریت، آن ها را زیردست قرار داده و حکومت می کند. با وجود تمامی این پیشرفت هایی که در طی چند قرن به وجود آمده، هنوز هم مشکلاتی بین ملل پایدار مانده و هر فردی برای برتری دادن سرزمینش تلاش می کند. با جمع آوری ارتشی منظم به همراه جمعیتی مستقل، به نبرد با سرزمین های همسایه بپردازید و بخش های مختلفی را تحت سلطه خود قرار دهید تا در نهایت به برتری برسید. زندگی در سیاره ای دیگر در Civilization Beyond Earth کار نسبتا دشواریست، پس تمامی سعیتان را بکنید تا برای بقا بجنگید و پیروز شوید. گرافیک مناسبی در بازی Civilization Beyond Earth به چشم می خورد و بر روی بافت های بصری به خوبی کار شده است.

 …

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista SP2 / 7 / 8 / 8.1
Processor  Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 64 2.0 GHz
RAM : 2 GB
Graphics ATI HD3650 / nVidia 8800 GT / Intel HD 3000
DirectX : 11
Hard Drive : 8 GB free space

حجم تقریبی : 2.6 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت 1 : Direct Link

پارت 2 : Direct Link

پارت 3 : Direct Link

آموزش نصب :

تمامی پارت های دانلود شده را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های موجود در پوشه Redists را هم نصب کنید. هم چنین محتوی پوشه Crack را در مسیر نصبی کپی نمایید.

- قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید.

سایت منتشر کننده

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی حجم بالا اندرو&#174+ بازی استراتژیک نظامی حجم بالا اندروید+ دانلود بازی اندروییدی عصر افسانه ها+ دانلود بازی 2010pes پرحجم برای کامپیوتر+ دانلود بازی دوبعری برای کامپیوتر+ دانلود بازی رایگان کامپیوتر استراتژیک+ معرفی وحشتناک ترین بازی های دنیای اندروید+

Ilivid


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Civilization Beyond Earth – بازی تمدن مدرن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: